Kategoria: Turystyka

Projekt realizowany w partnerstwie z Miastem Radzyń Podlaski. Dofinansowywany jest on w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.2 Promocja kultury i turystyki. Całkowita wartość projektu wynosi 592 743,22 zł. Wysokość dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nie przekracza 70% i wynosi 412 358,25 zł. Wkład własny Lidera i Partnera projektu – dzielony po połowie – to łącznie 176 724,97 zł.

Okres realizacji: od 2010-01-26 do 2011-10-31

Opis projektu: Przeprowadzenie badań wizerunku turystyczno-kulturowego obszaru Projektu i prac diagnozujących potencjał turystyczno-kulturowy. Stworzenie „Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020”, która zakłada utworzenie co najmniej 3 markowych produktów turystyczno-kulturowych z gotowymi ofertami dla turystów: „Szlakiem Magnackim od Pałacu Potockich do sąsiednich siedzib szlacheckich”, „Radzyń – Miasto Muzyki i Karola Lipińskiego”, „Na tropie natury w dolinie Tyśmienicy”.

Opracowanie „Systemu identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych producentów turystycznych i kulturowych Powiatu i Miasta”. Utworzenie kompleksowego systemu informacji i promocji turystycznej i kulturalnej Powiatu i Miasta.   

  Efektami tego działania będą m.in.,: